Šaldiklis R134a – tetrafluoroetanas – dujos, priskiriamas HFC junginių grupei, mažiau ardančių ozono sluoksnį. Automobiliuose naudojamas nuo 1992-1994. R134a yra apie 3,5 karto sunkesnis už orą, nedegus. Tačiau veikiant aukštai temperatūrai ir liepsnai, šaldiklio molekulės gali skilti, sudarydamos nuodingus komponentus.
Šaldiklis R1234yf – tetrafluoropropenas – sukurtas pakeisti R134a siekiant kuo mažesnio poveikio globaliniam atšilimui (šiltnamio efektui). Pagal savo fizikines savybes jis yra artimas R134a.
R1234yf kontraversiškai vertinamas dėl savo degumo. Nors jis yra šiek tiek degus, tačiau įvairiais tyrimais nustatyta, kad sąlygomis, kokios gali susidaryti automobiliuose, R1234yf užsidegti neturėtų. Nuspręsta, kad pradedant 2011 metais visi automobilių gamintojai palaipsniui pereis prie šio šaldiklio. Tačiau 2012 metais automobilių gamintojas Mercedes-Benz atliko savo testus ir nustatė, kad R1234yf sumaišytas su kompresorine alyva, naudojama kondicionieriuje, sąlytyje su karštu varikliu užsiliepsnojo dviem atvejais iš trijų. Remdamasis šiais tyrimais, Mercedes-Benz sustabdė perėjimo prie R1234yf programą ir atšaukė automobilius jau išleistus su R1234yf.
Tolimesnės R1234yf perspektyvos neaiškios. Tokie trūkumai, kaip labai aukšta kaina, neaiški padėtis dėl degumo, taip pat galimai šio šaldiklio patentų turėtojų noras dirbtinai „prastumti“ jį į rinką daro jį nelabai patraukliu. Specialistai prognozuoja, kad dalis automobilių gamintojų, kaip ir Mercedes-Benz, nepereis prie R1234yf. Prognozuojama, kad senesnių automobilių aptarnavimo rinkoje vietoje R1234yf bus naudojamas R134a, kadangi jis yra žymiai pigesnis.